eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[pomocy!] Przeniesienie miejsca działalności gospodarczej › Re: [pomocy!] Przeniesienie miejsca działalności gospodarczej
  • Data: 2008-01-09 10:43:38
    Temat: Re: [pomocy!] Przeniesienie miejsca działalności gospodarczej
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-01-2008 o 22:47:35 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>
    napisał(a):

    > Dnia 08 sty 2008 w liście
    > [news:Pine.WNT.4.64.0801082138090.3656@athlon64] Gotfryd Smolik news

    > Byłem tego samego zdania i dlatego obstawałem przy swoim.

    > Wziął, ale kazał napisać, że znany jest mi art. 81 KKS.

    Chodzi o to:

    Art. 81.
    § 1. Podatnik lub płatnik, który wbrew obowiązkowi:
    1) nie dokonuje w terminie zgłoszenia identyfikacyjnego albo aktualizacji
    objętych
    nim danych albo też podaje w nim dane niezgodne ze stanem rzeczywistym
    lub niepełne,
    2) dokonuje zgłoszenia więcej niż jeden raz,
    3) nie podaje numeru identyfikacji podatkowej lub podaje numer
    nieprawdziwy,
    podlega karze grzywny za wykroczenie skarbowe.
    § 2. Tej samej karze podlega także ten podatnik, który wbrew obowiązkowi
    nie
    składa płatnikowi dostarczonego przez niego formularza zgłoszenia
    identyfikacyjnego.

    ?

    A z którego konkretnie punktu chciał kolo strzelać?

    pozdr,
    tommyz