    From: michalina <m...@n...vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podpis elektronicznych dla maluczkich
    Date: Wed, 10 Jan 2007 00:21:46 +0100

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Czekaj, czekaj.
    > W którym miejscu ustawa o VAT uchyla wobec rachunkow przepis KC, że
    > podpis elektroniczny jest równoważny "ręcznemu" na *wszystkich*
    > dokumentach?
    > Możliwości niedziałania tego przepisu widzę tylko dwie:
    > - istnienie oddzielnej definicji podpisu elektronicznego w danym przepisie
    > - jawnie wyrażone zastrzeżenie "z wyjątkiem podpisu elektronicznego".
    >
    > Hm...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    No tak, ale rachunek musi być podpisany, to ustaliliśmy.
    Podpis elektroniczny tak naprawdę na dokumencie nie będzie widniał. Jak
    go wydrukują to go nie będzie.
    Tak po prawdzie po co mi podpis elektroniczny pod fakturą skoro mogę
    wysłać w PDF-ie odbiorca sobie wydrukuje, tam żadne podpisy nie są
    potrzebne.
    Przesyłać w formie elektronicznej mogę jedynie faktury, a to
    równoznaczne z byciem Vatowcem.
    michalina