  • Data: 2007-01-11 09:27:30
    Temat: Re: podpis elektronicznych dla maluczkich
    Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):

    > Wskaż przepis który pozwoli Ci zjeść śniadanie

    Jestem zaskoczona, do tej pory odpowiedzi były na temat.
    Podpisywać podpisem elektronicznym mogę sobie wszystko, oczywiście. Jest
    tylko w ustawie o tymże przytaczany przeze mnie fragment ", CHYBA ZE
    PRZEPISY ODRęBNE STANOWIą INACZEJ."
    Ja chętnie się dowiem ,na podstawie jakiego to przepisu WWiesław
    twierdzi, że mogę kontrahentom wysyłać rachunki z podpisem
    elektronicznym, skoro Ty sam twierdzisz (i słusznie), że rachunek ma być
    opatrzony czytelnym podpisem.
    michalina