  • Data: 2007-01-09 12:33:23
    Temat: Re: podpis elektronicznych dla maluczkich
    Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > [...]

    > Usiłuję dojść co chciała wyrazić Michalina, bo chyba co innego, ale
    > nie wiem jak ugryźć :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Fakt, za duży skrót myślowy. Kombinuję dlaczego nie będąc Vatowcem nie
    mogę podpisać rachunku podpisem elektronicznym. Zrobił się on relatywnie
    tani i jak policzyłam ilość wysyłanych za potwierdzeniem odbioru
    a'6.30zł listów, to taki rachunek z podpisem elektronicznym jest
    b.opłacalny, ale wobec ustawy o VAT nie mam takiej możliwości.
    Jak się uprę to zeznanie podatkowe od VI'2007 mogę wysłać do US, a
    rachunku podpisać nie mogę.
    michalina