  • Data: 2008-11-27 11:29:40
    Temat: Re: podpis elektroniczny
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 27 listopad 2008 09:37
    (autor Majka
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gglm5b$oa6$1@node2.news.atman.pl>):

    > Pewnie ntg. ale moze ktos podpowie.
    > Skonczyl mi sie klucz prywatny w platniku i
    > potrzebuje jakiejs dobrej firmy ktora sprzeda ustrojstwo do podpisu
    > elektronicznego.

    Nie ma dobrej. Są tylko trzej wystawcy w Polsce, wszyscy do dupy. Ale nie ma
    wyjścia, trzeba u któregoś z nich zamówić...

    > najlepiej bezstresowo przez net i bez prob wyludzenia kasy.
    > narazie znalazlam cennik z instalacja i wyszlo ze wszystko bedzie
    > kosztowalo 900 zl.

    No to wybrałaś sobie dziwnego pośrednika. Ja to załatwiam swoim klientom za
    50zł dodatkowo za instalację, no ale do Gdańska nie pojadę :D

    > Np instalacja terminala 120 ( sama potrafie wlozyc wtyczke w USB ) pomoze
    > ktos ?

    No to zamawiasz np. w Unizeto. Wchodzisz na WWW, wypełniarz formularzyk,
    płacisz około 450zł, idziesz do notariusza za około 30zł i wysyłasz im
    umowę. Tak w skrócie oczywiście i z pamięci. W każdym razie, bez
    pośredników i bezpośrednio u wystawcy.

    --
    Tristan