    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [podatki.pl] KPiR - wyciągi drukowane - OT - faktury w PDF
    Date: Tue, 11 Dec 2007 19:04:48 +0100

    t...@o...pl wrote:

> [...]
    dArtykulu=2376

    > BTW tak mnie olśniło - skoro nie ma znaczenia kto drukuje wyciąg,
    > to przecież analogiczna sytuacja jest z fakturami w PDF-ach ?!

    Niezupełnie. Bank nie ma obowiązku wystawienia takiego zaświadczenia, a
    wystawca faktury ma obowiązek wystawienia faktury.

    Więc żeby było w miarę analogicznie, wystawca faktury musi się umówić/zlecić
    klientowi wydrukowanie faktury (a klient musi takie zlecenie przyjąć).

    Czy ktoś z tych którzy przysyłali ci faktury w .pdfach ma z tobą zawartą
    umowę o drukowanie faktur? :). Przeglądałem regulaminy wszystkich
    wysyłających w .pdfach, w żadnym nie ma wzmianki o tym.

    Najbliższe zleceniu jest zdanie u jednego "wysyłamy Panu fakturę za
    usługi .... proszę wydrukować to na swojej drukarce" :).

    p. m.