  • Data: 2004-03-18 21:40:56
    Temat: Re: podatek za konferencje dla doktorantów
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "alepka" <a...@p...fm> wrote in message
    news:c3d2u6$d2s$1@flis.man.torun.pl...
    > jestem doktorantem.w tamtym roku otrzymałem z uczelni dodatkowy
    > PIT zawierający opłatę za konferencję.opłata ta została wniesiona
    > przez uczelnię ale wliczona do ojego dochodu. od tej kwoty musiałem
    > zapłacić podatek.dodam że pieniedzy tych nie widziałem na oczy a na
    > koferencje dostałem polecenie wyjadu od kierownika katedry.czy ktoś
    > wie o co tu chodzi???
    > pozdrawiam
    > alepka

    Miałam to samo.
    Uczelnia dopłaca Ci do wyjazdu - Ty pieniędzy nie widziałeś na oczy, bo
    uczelnia zapłaciła je organizatorowi konferencji. Jest to świadczenie wobec
    Ciebie (bo zapłaciła uczelnia, a nie Ty jako uczestnik konferencji), dlatego
    powinieneś w PIT rocznym uwzględnić to i zapłacić podatek.
    Mnie uczelnia dopłaciła do biletu kolejowego PKP i również otrzymałam PIT i
    musiałam dopłacić podatek

    Magda