  • Data: 2003-10-03 20:48:50
    Temat: Re: podatek od zakładów bukmacherskich
    Od: "Czarek" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chciało mi się szukać, a przez to plotłem głupoty. Zatem, to jest tak :

    Art.21. Ust. 1

    WOLNE od podatku dochodowego są:

    6a) wygrane w grach liczbowych, loteriach pieniężnych, zakładach
    wzajemnych, loteriach promocyjnych, loteriach audioteksowych i loteriach
    fantowych, jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych nie przekracza kwoty
    2.280 zł, urządzanych i prowadzonych na podstawie przepisów o grach
    losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach przez uprawniony
    podmiot,

    Czyli wszystko co przekracza jednorazowo 2,280, a nie jak pisałem 800 zł
    (wielkie sorry)

    Czarek