  • Data: 2008-07-17 21:25:48
    Temat: Re: podatek od gruntu - droga dojazdowa - kto oblicza
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisać:

    > wydębiłeś od P.U. jakąś interpretację
    > skąd wzięli obowiązek samodzielnego
    > określenia podatku *w ogóle*?
    > Pochwal się!

    PU powiedziała, że robią to na podstawie ustawy.
    Ale miałem krótko z czasem i nie chciałem się
    denerwować... w każdym razie oznajmiła, że to
    ma skracać czas wyliczania podatku.

    Gdyby mieli to obliczać, wysłać, a potem "klient"
    miałby choćby małe zażalenie co do wysokości
    naliczonego podatku, trzebaby znowu odsyłać,
    sratatata... tata ala ma kota.

    --
    Pozdor Myjk