eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego › Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
  • Data: 2011-03-18 14:11:58
    Temat: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/18/2011 8:25 AM, Maddy wrote:

    > Czyli jak nie pozwolę, to mój mąż nie może się zameldować w naszym
    > mieszkaniu, którego jest współwłaścicielem?

    jak jest współwłaścicielme to jego nazwisko funkcjonuje albo na kacie
    notarialnym albo na przydziale i ten papierek mu wystarczy.

    > Od kiedy tak jest?

    do nigdy.
    podpis jakiegoś właściciela jest potrzebny gdy np, jakis pociotek
    przyjechal na studia i postanowił u ciebie pomieszkac przez 5 lat.
    przeciez umowy najmu czy uzyczenia podpisywac z nim nie bedziesz bo co
    sobie rodzina o tobie pomysli a zameldowac sie musi.
    wiec sie melduje, ale ty swoim podpisem potwierdzasz fakt, ze on
    rzeczywiscie mieszka.
    zrobili to, jak po zmianie ustawy dwóch dziennikarzy zameldowało sie u
    jakiegos posła czy cus na podstawie własnego oświadczenia, ze tam mieszkają.

    > Czy jak się nie chcę meldować, to wystarczy, że poproszę męża, żeby
    > zgody mi nie dał i jestem wobec urzędu ok?

    Nie.
    masz sie zameldowac.
    jesli ktos nie chce poswiadczyc stanu faktycznego to urzad zamelduje cie
    z urzedu jak tam faktycznie mieszkasz, a delikwent zostanie potraktowany
    kodeksem wykroczeń.
    nieczesta procedure bo wiekszosci osob meldunek zwisa.