eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego › Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
  • Data: 2011-03-18 13:25:34
    Temat: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-03-2011 14:00, Maseł pisze:

    > Albo i dwoch - jak mieszkanie ma wspolwlascicieli. W przypadku
    > malzenstwa (wspolwlasnosc) - maz musi miec zgode zony i na odwrot :-)

    Czyli jak nie pozwolę, to mój mąż nie może się zameldować w naszym
    mieszkaniu, którego jest współwłaścicielem?

    Od kiedy tak jest?

    Czy jak się nie chcę meldować, to wystarczy, że poproszę męża, żeby
    zgody mi nie dał i jestem wobec urzędu ok?
    Super patent!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813