eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego › Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
  • Data: 2011-03-21 09:10:28
    Temat: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Mar 2011, tajnyagentos wrote:

    > tak, a pozniej mi wypowie umowe i bede szukal wiatru w polu

    Po pierwsze, to naraża się wtedy na grzywnę, zdaje się całkiem niemałą.
    A źródłem tej grzywną będą wyniki postępowania administracyjnego które
    podejmiesz, a nazywa się ono "wymeldowanie z urzędu".
    FYI: tak, wymeldowywałem. Owszem, trwa, ale albo delikwenta niezwłoczie
    znajdą i "przekonają" do wymeldowania, albo sąd (administracyjny) ustanowi
    kuratora z urzędu.
    Rozstrzygnięcie ma postać decyzji, nie trzeba się nigdzie stawiać.
    Tylko czytać uważnie np. jak jakieś listy przyjdą (i jak nie do siebie
    to przypadkiem nie odebrać!)

    pzdr, Gotfryd