eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego › Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    From: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek od dochodow osob fizycznych - wlasciwosc urzedu skarbowego
    Date: Thu, 17 Mar 2011 22:37:58 +0100

    > tak,
    > ale jak teraz złożysz nip-3, ze od pierwszego grudnia mieszkasz w X, to
    > urzednik łakomy na premię za złapanie bogu ducha winnego podatnika może
    > ci dokopać.
    > na to miałeś czas do końca grudnia.
    >
    > lepiej nie ruszac, a złożyć z datą bieżącą.
    > tylko jak masz dowód z nowym miejscem to sprawdź date wydania dowodu, bo
    > też ci dokopią.

    wszystkie papiery mam na stare miejsce, inna sprawa, ze to nowe traktuje
    tymczasowo, z tym, ze spedzam tu coraz wiecej czasu, a dwa, ze ta
    tymczasowosc ciagle sie przeciaga

    w zasadzie mam wrazenie, ze jak nie zrobie to i tak zle, i tak nidobrze

    teoreytcznie byloby dobrze zameldowac sie na pobyt tymczasowy i zmienic
    nipem-3 wlasciwosc urzedu skarbowego

    tyle, ze juz widze wlasciciela mieszkania palacego sie do meldunku na
    pobyt tymczasowy (bo jak rozumiem wlasciciel musi wyrazic zgode?)