  • Data: 2007-02-05 23:33:41
    Temat: Re: podatek od darowizn a okres 5-ciu lat
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "homereska" <h...@g...com> wrote in message
    news:1f9tl4syq5mtl.1aothy4ho3lyb.dlg@40tude.net...
    > witam
    >
    > w styczniu 2002 roku darowano mi mieszkanie a "na podstawie 9 i 16 ustawy
    > podatku od spadków i darowizn" nie pobrano podatku. Przy czym w akcie
    > notarialnym jest adnotacja, ze w lokalu zamieszkam niezwlocznie i
    > zamieszkiwac bede przez okres co najmniej najblizszych 5 lat.
    >
    > w zwiazku z tym czy obecnie moge sprzedac to mieszkanie? od sporzadzenia
    > ww
    > aktu notarialnego minelo juz 5 lat. pytam bo znalazlem w sieci rozne
    > informacje (a to, ze okres 5-ciu lat liczy sie od konca 2002r, a to, ze od
> [...]

    No przeciez napisali
    2. Ulga, o której mowa w ust. 1, przysluguje osobom, które lacznie spelniaja
    nastepujace

    warunki:

    5) beda zamieszkiwac w nabytym lokalu lub budynku przez 5 lat:

    a) od dnia zlozenia zeznania podatkowego - jezeli w chwili zlozenia zeznania

    nabywca mieszka w nabytym lokalu lub budynku,