  • Data: 2004-06-01 11:08:01
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hndp$f6e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mylisz pojęcia tak jak inni w tym wątku (poza Sebolem).
    >
    > Art. 151. 1. Wartość rynkową nieruchomości stanowi jej przewidywana cena,
    > możliwa do uzyskania na rynku, ustalona z uwzględnieniem cen
    transakcyjnych
    > uzyskanych przy spełnieniu następujących warunków:

    Nie zmienia to faktu, ze ustawodawca
    znowu napisal bzdure. To nie jest wartosc rynkowa.
    To jest wartosc ustalana sztucznie, przez
    jakiegos urzednika - a nie przez popyt i podaz.

    A swoja szosa stoi jak byk: wartosc rynkowa ... to cena

    Co mnie akurat nie dziwi, bo w sytuacji
    gdy mamy jeden przedmiot to jego cena
    jest jednoczesnie wartoscia.

    No i jakie sa te "kolosalne" roznice
    miedzy cena a wartoscia w tym przypadku? ;)

    WOJSAL