  • Data: 2003-10-13 08:08:42
    Temat: Re: podatek dochodowy - naliczanie
    Od: Radek Plachta <r...@U...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dochodowy dla osoby, ktora zarabia 4000 zl brutto, przez pierwszych 11
    > miesiecy roku nie mam problemu, poniewaz licze wedlug stawki 19%, natomiast
    > mam klopot z wyliczeniem grudnia (sprawdzalem w roznych kalkulatorach

    Zgodnie z art. 32.1 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w
    grudniu też płacisz 19% zaliczkę. 30% zaliczkę płacisz "za miesiące
    następujące po miesiącu, w którym dochód uzyskany od początku roku
    przekroczył kwotę, o której mowa w pkt 1 - 30% dochodu uzyskanego w
    danym miesiącu"

    Pozdrawiam
    Radar

    --