  • Data: 2005-01-11 13:13:42
    Temat: Re: podatek - darowizna na cele mieszkaniowe.
    Od: k...@t...pl (Lipas) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Gotfryd,

    W Twoim liście datowanym 11 stycznia 2005 (01:47:38) można przeczytać:

    GSn> IMHO *również* nie.

    Ostatno z tym walczyłem i wg mnie jest tak:
    założenie: nie było innych darowizn w okresie 5 lat.

    Bez podatku na mieszkanie można otrzymać od I grupy (rodziców):
    1. na podstawie zwolnienia o którym mowa w art.4 ust.1 pkt 4
    kwotę max 19.274 zł
    2. na podstawie art.9 ust.1 - 2 x 9.637 zł = 19.274 zł
    3. no i pożyczkę od rodziców również w kwocie 19.274 zł (na
    podstaiwe ustawy PCC).

    Jednakże trzeba te czynności zgłosić do US.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas