    From: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: podatek 19%... umowa + działalność
    Date: Fri, 2 Jan 2004 13:41:32 +0100

    news:bt3mqa$qom$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie, bo ma czegos takiego jak kwota wolna.
    >
    > Dochód z etatu opodatkowujesz WG SKALI PODATKOWEJ.
    > Obejrzyj sobie skalę i wyciągnij wnioski samodzielnie.
    >
    > Maddy

    Dziekuje za blyskawiczna odpowiedz.
    To znaczy, ze dochody z DG opodatkowane liniowo rozliczane
    beda niezaleznie od dochodow etatowych, ,jak rozumiem?
    A wtedy kwota zmniejszajaca opdatkowanie stosuje sie
    do etatu jak u podatnikow pracujacych tylko na etacie.
    No a wtakim razie co z ulgami? Czy od czesci
    etatowej, prowadzac rowniez dzialalnosc mozna je odliczac?
    Pytam, bo te przepisy wygladaja mi nieco schizofrenicznie.

    Piotr