  • Data: 2004-07-06 12:51:32
    Temat: Re: platnik zusu
    Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ArS wrote:

    > Prosze podpowiedzcie mi cos, bo platnik przed wysylka wyrzuca mi
    > komunikat "blad rejestracji listy crl - brak zarejestrowanego
    > certyfikatu wydawcy".

    tez mialam problem z lista crl, nie moglam jej uaktualnic poprzez
    sciagniecie z internetu. Dopiero sciagniecie wszystkich mozliwych
    certyfikatow z centrum certyfikacyjnego pomoglo z tym ze tez sie
    buntowal - chyba o kolejnosc chodzilo.

    > Posciagalem z centrum certyfikacyjnego rozne pliki z
    > certyfikatami, listami itd. ale co jak gdzie rejestrowac..no ..

    w czesci 'certyfikaty' klikasz prawym przyciskiem myszki i robisz
    'rejestruj z pliku' (chyba tak to jest) i juz. Powinno pomoc.

    Swoja droga dzis znowu nie moglam sciagnac list crl (obu)
    platnikiem - czy ktos wie, o co z tym chodzi? Przez centrum
    certyfikacji juz nie probowalam, bo dokumenty wyslaly sie bez
    problemu i potwierdzenia tez odebralam.

    Pozdrawiam,
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special