  • Data: 2005-04-26 05:52:06
    Temat: Re: pit-38 do zapłaty, pit-36 do zwrotu
    Od: "GuGu" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    U mnie sytuacja troszke odwrotna w pit 38 mam do zaplaty dosc duza kwote
    natomiast w pit36 praktycznie nie mialem innych dochodów i urzad nie ma mi z
    czego zwrocic (nie bylo zaliczek)
    Czy naprawde musze byc w plecy??? w 38 musze zaplacic a w 36 nie maja mi z
    czego zwrócic ??? - czy jes jakis sposob aby to zrekompensowac ??
    I jeszcze jedno pytanie (moze dla Was oczywiste i głupie :)- akcje sprzedaly
    sie pod koniec grudnia o czym dowiedzialem sie jak dostalem pita z biura
    maklerskiego :) - gotowke z rach maklerskiego podjalem w tym roku sadze ze
    obowiazek podatkowy powstal w tamtym roku a moze sie myle (chcialbym :)

    pozdrawiam
    gugu