  • Data: 2003-01-20 21:24:31
    Temat: Re: pit 37 - odliczenia
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Wydatki, które ponosisz na odpłatne dokształcenie i doskonalenie zawodowe
    podatnika oczywiście możesz a nawet powinieneś odpisać, od podatku.
    Niema to znaczenia czy fakturka jest wystawiona na Ciebie czy też na
    małżonkę, rozliczacie się razem więc limit odliczeń przysługuje odrębnie
    każdemu z małżonków ;).
    Żadnych skrupułów, oni też ich nie mieli ustalając limit 433,20, -

    Pozdrowionka. :-)))