  • Data: 2003-01-21 09:20:22
    Temat: Re: pit 37 - odliczenia
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poczuwam się do odpowiedzialności i przyjrzałam się bliżej sprawie.
    Macie racje odnośnie tej faktury, najlepiej i najmniej kłopotów będzie z
    notą korygującą, jak już wspominał jeden z użytkowników.
    Można oczywiście stosować przy wspólnym rozliczeniu 2 limity, jeżeli
    będziecie razem figurować na fakturze.
    Ps Jeszcze jest pewien wymóg, zaświadczenie z zakładu pracy dla osoby
    chcącej zastosować tą ulgę, że wykorzystuje komputer w pracy.

    pl...