  • Data: 2002-04-29 10:49:55
    Temat: Re: pit 36 - na działalność bez przychodów?
    Od: "Gandalf" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA korzystam (dzisiaj jak i rok temu) z programu firmy Elfin. Program ma
    opinię doradcy podatkowego jako liczący zgodnie z prawem. W programie tym
    wpisałem ZUS zdrowotny od firmy w odpowiednie pole które moim zdaniem nie
    miało związku z działalnością bo sumowała się w nim wartość zapłacona przez
    mojego pracodawcę jak i to co zapłaciłem od działalności. Nie jestem guru
    ale polecam program - jest bardzo przyjazny i zadaje proste pytania z
    odpowiedziami Tak/Nie zamiast głowienia się co w któr piep... (przepraszam)
    ruburykę wpisać.