  • Data: 2003-03-19 21:38:57
    Temat: Re: pit 36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Mar 2003, Marcin Konopka wrote:

    >+ Użytkownik "Madzia" <a...@p...stopka.wiadomosci.pl> [...]
    >+ > przysyłając mu jako rozliczenie roczne PIT-5 z miesiąca czerwca, z pustymi
    >+ > pozycjami dotyczącymi zaliczki, heh...
    [...]
    >+ To może zakończył pracę w tej firmie w czerwcu (lub została zlikwidowana), a
    >+ do tej pory firma nie miała dochodu i nie płaciła zaliczek ? Jeśli tak to w
    >+ pole zaliczki wpisujemy zero.

    Jeśli firma wypłaciła pensję to powinna "wypłacić" pensję
    brutto, zabierając z niej podatek dla US. O ile dobrze
    rozumiem komentarze, to niezapłacenie *nieswojego* podatku
    jest kradzieżą, dlatego coś mi to tłumaczenie nie pasuje :(
    (po prostu - wątpię czy ktoś w firmie chciałby się narazić
    podpisując stosowny papier !)

    pzdr, Gotfryd