  • Data: 2006-02-04 10:09:30
    Temat: Re: pit-11 były pracownik zmienił adres
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

    > Może wcale nie pracował?
    > :-)

    Wlasciwie to juz jest musztarda po obiedzie. Platnik w ustawowym terminie
    nie przekazal podatnikowi informacji. Jakby mial przynajmniej zwrotne
    potwierdzenie odbioru ze staral sie dostarczyc informacje w ustawowym
    terminie to by bylo po sprawie na korzysc platnika. W tej sytuacji jaka
    zaszla pisalem, ze albo podatnik zglosi sie sam do platnika albo wykaze
    sobie w zeznaniu te dane szacunkowo. Jezeli rownoczesnie z zeznaniem
    powiadomi naczelnika to moze sie cos ruszyc. Jak dane ktore oszacowal beda
    zgodne z tymi wykazanymi w pit-11 a on nie poinformuje dodatkowo naczelnika
    ze nie dostal informacji w terminie to bedzie po sprawie. Nikt do terminu
    zlozenia pit-11 przez platnika nie bedzie mial aluzji. :)

    To czy platnik bedzie sie staral naprawic blad to juz lezy w jego interesie,
    takze jakie srodki uzyje do osiagniecia tego celu. Byle by to bylo zgodne z
    prawem ;) Takie jest moje zdanie.

    cim