  • Data: 2008-11-25 20:15:56
    Temat: Re: pistolet - czy może być kup?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 21:32:36 +0100, pawelj napisał(a):

    > Pomijam kwestie - czy mogę go mieć i czy mogę go użyć (na pewno go kupię i
    > raczej będzie to straszak)

    Trochę poza tematem oczywiście decyzja należy do Ciebie, ale... zwracam
    uwagę, że nierozsądne jest bronienie się bronią sygnałową o kalibrze do
    6mm. Wycelowanie broni sygnałowej lub innego przedmiotu do złudzenia
    przypominającego broń w kierunku innych osób może wywołać reakcję służb i
    innych osób trzecich (jeśli akurat przypadkiem znajdują się w pobliżu).
    Teoretycznie funkcjonariusz lub inna osoba powinna najpierw wezwać do
    porzucenia broni, czy przedmiotu, ale w praktyce w sytuacji stresowej może
    być różnie i w nalepszym przypadku nierozsądne posługiwanie się popularnym
    straszakiem może zakończyć się postrzeleniem.

    W mieście wojewódzkim miało miejsce takie zdarzenie, ochrona obsługującego
    bankomat dostrzegła jegomościa zbliżającego się energicznym krokiem, nagle
    jegomość wykonał ruch dobywając przedmiot przypominający z wyglądu Glock19,
    konwojent tylko i wyłącznie dlatego, że miał gościa w zasięgu 3 kroków nie
    zdecydował się sięgnąć po broń. Zdarzenie skończyło się ogólnymi
    potłuczeniami spowodowanymi "glebowaniem" klienta.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny