  • Data: 2006-08-08 22:09:52
    Temat: Re: parę pytań o VAT
    Od: Wieńczysław Nieszczególny <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli "ciągłość i nieprzerwaność" jest elementem danej umowy, to
    > to NIE JEST umowa o dzieło.
    > Piszesz o umowie zlecenia w najlepszym przypadku...

    Piszę o umowie o dzieło, po prostu mój brak obycia w temacie spowodował
    zastosowanie nieodpowiedniej terminologii, chodzi mi o "niebędących na
    umowach o pracę artystów, naukowców, twórców, dziennikarzy oraz inne osoby
    wykonujące w sposób ciągły umowy o dzieło" (artykuł). Ciągły, czy też może
    lepiej - zorganizowany.

    > Nie wiem czy widzisz ten szczegół: umowa o dzieło nie jest pracą
    > i *nie płaci się za pracę*.

    Widzę, po prostu nie jestem specjalistą i może źle przedstawiłem problem.

    > Przy "dziele" - za wyjątkiem wykonywania dla swojego pracodawcy,
    > czyli kogoś u kogo się *jednocześnie pracuje* - ZUSu nie ma.

    Nawet jesli usługi wykonywane sa w sposób "ciągły i zorganizowany"
    (artykuł)?

    Pozdrowienia
    WN

    'He who hesitates is probably right'