    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: parawan wannowy
    Date: Wed, 14 Dec 2005 13:37:58 +0100

    Użytkownik "Marcin"
    > Czy mogę odpisać od podatku w ramach ulgi remontowej parawan wannowy,
    > na
    > stałe mocowany do ściany (rozkładana harmonijka)?
    >
    > Marcin
    -------------------------------------
    Odliczenia w/g tresci roporządzenia
    2. Remont, modernizacja, wymiana lub wykonanie nowych instalacji w lokalu
    mieszkalnym, obejmujące rozprowadzenie po lokalu instalacji oraz montaż
    trwale umiejscowionych: wyposażenia, armatury i urządzeń dotyczących:

    1) instalacji sanitarnych,
    2) instalacji elektrycznych,

    3) instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych,

    4) instalacji przyzywowych (domofony) i alarmowych,

    5) instalacji i urządzeń grzewczych,

    6) przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych.

    Oczywiscie nie ma tam parawanu ale ja bym to odliczyła ale znając
    interpretacje skrabowe rozne na te same pytania głowy bym za to nie dała.

    Wiola