  • Data: 2005-10-10 07:45:25
    Temat: Re: paragon od taksówkarza-czy dowód księgowy
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe co bym komu powiedział jakby mi powiedział że np. biletu
    > na Intercity e mam wliczać w KUP. Bo ma być "najtańszy środek"
    > a inna firma (Koleje Regionalne) akurat zapewnia przejazd osobowym :>

    Tego nie wiem.
    Równie dobrze zamiast w/w mógł być wynajęty helikopter, odrzutowiec. Czemu
    nie ?
    Dyskusje na tej grupie o kosztach uzyskaniu przychodu, o wpływie na zysk a w
    konsekwencji na wyższy podatek dla budżetu powodują różnorakie dyskusje.
    Musieliby się na temat transportu wypowiedzieć kontrolerzy skarbowi, jeśli
    czytają i pisują na tę grupę.

    Mnie zakwestionowano niedawną podróż taksówką z Okęcia do domu (kilkaset
    kilometrów), nocą, mimo, że żadnego pociągu szybko nie było. Padł nawet
    argument, że taniej mogłem spać w hotelu.
    A mnie się chciało śmiać, bo wracałem z bardzo drogiej podróży z innego
    kontynentu.
    Czy miałem zabić urzędnika skarbowego na miejscu, czy wynająć "Iwana" ?
    A może "dla sportu" ciągnąć sprawę podatku od kosztu taksówki latami, który
    wielokrotnie przekroczyłby wartość sporu.