  • Data: 2005-10-01 16:06:26
    Temat: Re: paragon faktura
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał napisał:

    Jak mam(właściwie powinien zrobić to mechanik bo to on dokonywał
    > zakupu) ich przycisnąć żeby wydali właściwą fakturę?

    nijak, nikt nie podwoi sobie podatkow, albo paragon i w zamiast faktura,
    albo <dupa>
    ja pisalam, ze tlumaczenie, iz mam paragon a nie mam faktury jest chore
    z pky widzenia kazdego myslacego czlowieka
    Ty przycisnij mechanika, zeby wydal Ci rachunek na calosc
    on nie ma w planach wydac, bo nie chce przekroczyc obrotow do VATu, co
    Ciebie akurat powinno malo interesowac
    zwroc sie do niego na pismie o wydanie rachunku ( pisales gdzies, ze Ci
    na jakim swistku wystawil kwoty za cos tam ) w przeciagu dni powolujac
    sie na ordynacje, zagroz ze nie wydanie rachunku spowoduje wszczecie
    krokow do uzyskania tego rachunku, jak Ci nie wyda, poinformuj urzad
    skarbowy, ze prosisz o przeprowadzenie postepowania kontorlnego ple ple
    ple; ale to juz ktos Ci wyzej pisal, narazasz sie;>