  • Data: 2005-10-01 15:19:13
    Temat: Re: paragon faktura
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo moje części poszły na
    >
    > no to jak jest paragon zaden problem

    no niby tak mówi mechanik że poszło na paragon ale on tego paragonu nie ma i
    dzisiaj jak wcześniej pisałem załatwił fakturę na inne części która do
    niczego mi nie jest potrzebna chciałbym mieć na te części które kupił
    mechanik. Jak mam(właściwie powinien zrobić to mechanik bo to on dokonywał
    zakupu) ich przycisnąć żeby wydali właściwą fakturę?

    Michał