  • Data: 2006-12-20 15:53:50
    Temat: Re: pIT-5
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    seb wrote:
    > Witam
    >
    > dzisiaj musze zlozyc swoj pierwszy Pit-5 ale mam pytanie,gdzie mam
    > wpisac ulge podatkowa i czy skladac pit jezeli
    > -roznica pomiedzy KUP a przychodem to 4000 (dochod)
    > -skladki oplacone od poczatku roku to 2020,80zl
    >
    > co w tym wypadku

    Dochód nie ma znaczenia.
    Istotne jest czy wyszedł podatek (o ile wyszedł)
    do zapłaty na tym PIT-5. Jeśli wychodzi, że masz zapłacić
    podatek (po obliczeniu podatku wg wzoru z ustawy- wzorek uwzględni ulgę-
    o której wspomniałeś i uwzględnieniu
    części zapłaconych składek zdrowotnych), to musisz też złożyć PIT.