  • Data: 2002-01-21 12:35:25
    Temat: Re: oświadczenie do us o wyborze...
    Od: "Azbigniew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze nie ma czego sie obrazac! Maddy ma racje! Wystarczająco duzo
    jest
    > biurokratycznych przepisow, >

    Ja tego nie wymyśliłem , tylko przepisałem druk oryginalny z urzędu , żeby
    pomóc chlopakowi. Wypisywanie tego typu postów przynosi tylko jeden skutek,
    nikt nikomu w skutku nie pomoże. Jeżeli masz ochotę walczyć z biurokracja i
    przepiasami to bardzo proszę.
    Możesz to nawet robić z Maddy, ciekawy jestem tylko czy kiedy przychodzi
    kontrol z U.S.
    też jesteście takie bojowe.

    az