  • Data: 2002-01-21 15:44:47
    Temat: Re: oświadczenie do us o wyborze...
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na przyklad po to, by milym Paniom w US nie robic niepotrzebnych
    > przykrosci.
    >
    > A NIP podatnika np po to, by nikt sie ine przyczepil ze pismo do US
    > jest bez NIP....

    NIP to podstawa. Powinien być na kożdym pismie. Co do treści listu to
    przydałoby się jeszcze napisać czego dotyczy to oświadczenie (działalnośc -
    rodzaj, spólka), oraz adresy tych działalności, ma to znaczenie przede
    wszystkim w sytuacjach gdy np. prowadzimy działalnośc na terenie innego US
    niżpłacimy dochodówkę - mówiąc w wielkim skrócie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King