  • Data: 2002-01-21 10:19:36
    Temat: Re: oświadczenie do us o wyborze...
    Od: "qbass" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz sobie pisac jak ci sie podoba, nawet rysikiem, to jest druk z
    Urzedu
    > Skarbowego jako przyklad.
    > Zawsze lepiej krytykowac niz pomoc innym
    > az

    Mysle, ze nie ma czego sie obrazac! Maddy ma racje! Wystarczająco duzo jest
    biurokratycznych przepisow, zeby jeszcze sobie samemu dokladac. Ja od wielu
    lat skladam takie proste, krotkie oswiadczenie i jest OK. Nie gniewaj sie,
    ale przyslowie "nadgorliwosc gorsza od faszyzmu" ma duzy sens.
    Pozdrawiam, Anna.