  • Data: 2005-10-28 07:33:02
    Temat: Re: oświadczenia o niekaralności
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 paź o godzinie 09:01, na pl.soc.prawo.podatki, ED napisał(a):

    > Gdzie mam się udać, żeby otrzymać:
    > - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i ze nie
    > toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.
    > - oświadczenie o niekaralności dyscyplinarnej i ze nie toczy się przeciwko
    > mnie postępowanie dyscyplinarne.
    > - oświadczenie ze nie byłam karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych
    > związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

    Hmm... oświadczenie to możesz sam napisać.
    Zapewne to o czym myślisz to nic innego jak *zaświadczenia o niekaralności*
    a nie oświadczenia.
    Zaświadczenia wydają np. urzędy z danej 'branży' - sądy w sprawach
    karalności, urzędy skarbowe - w sprawach nie zalegania z podatkami, ZUS - w
    sprawach nie zalegania ze składkami na FUS itp itd.

    --
    Herbi
    28-10-2005 09:33:00