  • Data: 2003-10-15 16:46:56
    Temat: Re: oplaty za przesylki Poczty
    Od: "Witek M." <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy kwitki za wyslanie paczki i za przesylki polecone z Poczty Polskiej
    > powinienem wpisywac tylko do KPiR czy takze do rejestru VAT? Wpisuje tylko
    > do KPiR, ale nie wiem, czy dobrze robie(?). Thx!

    Do rejestru VAT wpisujesz dowody stanowiace podstawe do odliczenia podatku
    VAT, a wiec faktury. Kwitki potwierdzaqjace moga byc potwierdzeniem
    poniesienia kosztu ale nie stanowia podstawy do odliczenia VAT. Dlatego
    tylko KPiR.
    Gdybys mial fakture za uslugi poczty to wtedy do rejestru tez mozna wpisac

    Witek