  • Data: 2002-10-14 23:01:19
    Temat: Re: oplata za autostrade w kup
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> napisał(a):

    > Marcinie dlaczego nie odliczasz Vat od kwitów z autostrady .Przecież jest to
    > traktowane jak Faktura Vat ( Rozporządzenie z Marca 2002r paragraf 45 punkt
    > 4)

    Hmm... Jakoś tak miałem zakodowane, że od takich małych papierków to na
    pewno VATu się nie będzie dało odliczyć ;) Poczytam sobie ten paragraf
    rozporządzenia, dzięki.

    > Jeśli masz ze Stalexportu a chyba tylko takie są to to napewno spełnia
    > wszystkie wymogi do odliczenia Vat.Miałam juz w tym roku 3 miesiące kontroli

    Tak, ze Stalexportu.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...