  • Data: 2010-01-11 14:11:15
    Temat: Re: [offtopic] Re: podsumowanie wedlug stawek
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:hifan7$4ks$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Czy odkrywasz właśnie eXtreme Programming w wersji lite (to znaczy bez
    > testów jednostkowych i bez programowania w parach)? :-P

    Ty sie smiej ale swego czasu robilem program dla firmy na pelnej ksiegowosci
    i testowanie np
    wdrozenie plat/wyplat (kasa wplaci, wyplaci itp), z blokadami przy pracy na
    wielu stanowiskach polegalo na tym
    ze zaraz po skompilowaniu program trafil na stanowiska i ludzie zaczeli
    zaraz po wyjsciu nowej wersji korzystac.
    (zero testow, nie było czasu, ale na szczescie wszystko dobrze dzialalo)