    From: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odszkodowanie a podatek
    Date: Wed, 22 Oct 2003 15:18:14 +0200

    Fumfol wrote:

    > ja konczylam resocjalizacje:) i noga ze mnie z matmy place cos czy
    > nie? bo sie pogubilam a jesli place to gdzie, jak mam to zglosic?

    Na liście nie ma (chyba) zawodowych doradców podatkowych. Ci którzy
    odpowiadają starają się to robić zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, ale
    nie biorą odpowiedzialności za swoje pomyłki. Za darmo to możesz
    jeszcze popytać w Urzędzie Skarbowym. Rzadko, ale zdarza sie tam
    spotkać ludzi kompetentnych.
    Biorąc pod uwagę te zastrzeżania:
    Wygląda na to, że płacisz. Kwotę odszkodowania doliczysz to swojego
    PIT-u rocznego gdy będziesz go składać w kwietniu.