eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc? › Re: odstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc?
  • Data: 2007-12-04 11:19:55
    Temat: Re: odstąpienie od umowy k-s - czy za to też trzeba zapłacić pcc?
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 04 Dec 2007 11:56:50 +0100, Yes napisał(a):

    > Właśnie to chciałem napisac. Zamiast gdybac czy mogę to napiszę do US o
    > zwrot zapłaconego podatku. A co! może bez gadania oddadzą, a jak nie to
    > wtedy jeszcze postaram się zrozumiec to co cytowałaś :). Dzięki Jagna.
    > Dam znac o wynikach. Na razie wysłałem do sprzedającego odstąpienie od
    > umowy i czekam na jego potwierdzenie. Wtedy napiszę do US.

    Będę Ci wdzięczna, wtedy moje "widzimisię" nabierze realnych kształtów,
    albo będę musiała zweryfikować poglądy.

    Tym bardziej, że rozmawiałam z kolegą, który właśnie na radcowskiej
    aplikacji "męczy" kodeks cywilny i poglądy ma zupełnie inne niż ja.
    Dlatego koniecznie potrzebuję zaprzeczenia, lub potwiedzenia :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna