  • Data: 2004-03-11 22:50:12
    Temat: Re: odrzucony wniosek o przywrocenie terminu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiciu s...@o...pl ...

    > wlasnie odrzucono moj wniosek o przywrocenie terminu skladki ZUS!
    > 6 lat terminowo placone skladki, jeden poślizg 1-dniowy akurat w
    > miesiącu kiedy doszlo do wypadku...
    > i co? ZUS odrzuca wniosek, nie bedzie chorobowego.... temat pewnie
    > poruszany do znudzenia ale czy to nie jest chore??? czy mozna sie
    > odwolywac od tego? jakie sa szanse? dlaczego wiekszosc wnioskow jak
    > slysze jest przyjmowana a moj zostal odrzucony? jakiego uzasadnienia
    > spoznmienia trzeba uzyc? jakim kryterium kieruje sie ZUS w takich
    > przypadkach? czy moge zatem domagać się zwrotu skladek za chorobowe za
> [...]
    Może spróbuj uderzyć trochę wyżej (w ZUs to jest naczelnik???) Kto wie
    dlaczego odrzucili, u mnie nie robli problemów ale to była zwykła sytuacja
    a nie jakiś wypadek. Próbuj, w końcu nic cie to nie kosztuje, opisz ze
    zawsze płaciłeś terminowo, wymyśl coś dlaczego akurat teraz zapłaciłeś źle
    itd. itp.
    Powodzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516