    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odroczona amortyzacja ?
    Date: Wed, 17 Dec 2003 10:18:55 +0100

    Maddy wrote:

    > Może. Dochód jest dochodem z działalności to i koszt będzie kosztem z
    > działalności.

    Chyba niezupelnie - chociaz na to samo wychodzi...

    Przychodem ze sprzedazy ST jest cena sprzedazy minus
    (wartosc poczatkowa ST pomniejszona o sume odpisow
    amortyzacyjnych)

    specjalnie dalem nawiasy, bo wlasnie brak nawiasow....
    (slynne ą i a)

    czyli ze nie jest kosztem ale zmniejsza przychod.

    > Maddy

    Boguslaw