  • Data: 2004-04-19 07:12:26
    Temat: Re: odliczenie wydatkow mieszkaniowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Apr 2004, dot wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Mam nastepujacy problem - znajoma poniosla w zeszlym roku wydatki na remonty
    >+ itd. w kwocie nie przekraczajacej 567 PLN. Czy w zwiazku z niemoznoscia
    >+ odliczenia tych wydatkow w rozliczeniu za 2003 bedzie miala mozliwosc ich
    >+ rozliczenia w tym roku podatkowym po doliczeniu kolejnych kosztow czy
    >+ mozliwosc odliczenia tej kwoty przepada ?

    Interpretacja "zeszłorocznych" przepisów była taka, że *liczą się* one
    do limitu - ale *tylko* w znaczeniu przekroczenia progu, TK się tym
    zajmował :)
    Nadto nie pamiętam jaki to "3 letni cykl" mamy: może ktoś przypomni
    czy od 2003 czy od 2004 liczy się "nowy cykl" ? Bo limit nie przekracza
    granicy cyklu !

    pozdrowienia, Gotfryd