  • Data: 2006-02-26 08:30:03
    Temat: Re: odliczenie dojazdu do pracy jaka kwota?
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle sobie KAŻDY moze odliczyc - nawet jest zaklad ma za plotem lub pietro
    > nizej. To sa zzryczaltowane koszty uzyskania przychodu. Bez posiadanai i
    > okazywania jakichkolwiek biletow kazdy tyle ma automatycznie odliczane.

    Ale to są zryczałtowane koszty uzyskania przychodu ze stosunku o pracę:
    http://www.pit.pl/pages/i/214.php . A co zrobić w przypadku prowadzenia
    własnej działalności gospodarczej? Np moja mama jest agentem
    ubezpieczeniowym - firmę ma 50 m od domu, ale 2 razy w tygodniu dojeżdza do
    centrali firmy PKS-em na szkolenia, z polisami klientów itp. Odległość jest
    powyżej 50 km więc bez problemu moze księgować kazdy bilet . Koszt
    przejazdów rocznie wychodzi ok. 1500 zł , brak biletu imiennego.. Da sie coś
    zrobić, żeby nie ksiegować każdego biletu osobno?

    pzdr
    j.