  • Data: 2004-04-25 20:14:16
    Temat: Re: odliczenie części komp. - PIT
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    zbiggy wrote:

    > nic tam nie wpisali :(

    to raczej za pomocą tej faktury będzie ci ciężko udowodnić co kupiłeś i
    że to podlega odlczeniom.

    > podejrzewam ich o niecne zagranie - jako że dysk był kupowany na giełdzie na
    > Batorego w Wawie, a fakturę przysłali później pocztą, to mogli sobie zapisać
    > tylko mój adres + kwotę i wystawić fakturę na byle co tam mieli na stanie
    > :((
    > [a co by się stało, gdyby się okazało że w ich księgowości ta faktura
    > dowodzi sprzedaży 10 myszy?]

    nie wiem.
    Ktoś beknie. Firma na pewno.
    Czy US w takim przypadku zakwestionuje prawo do odliczenia to trudno
    powiedzieć.
    Jakbyś był firmą i odliczył VAT od takiej faktury, to w takim przypadku
    miałbyś przerąbane.