eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie 19 proxent od zaciągnieteoi kredytu mieszkaniowego › Re: odliczenie 19 proxent od zaciągnieteoi kredytu mieszkaniowego
  • Data: 2006-07-16 19:41:51
    Temat: Re: odliczenie 19 proxent od zaciągnieteoi kredytu mieszkaniowego
    Od: "Magdi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szuwar" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e9djv8$de6$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam wszystkich potrzebuje porady w takiej sprawie
    > Mam zaciagniety kredyt mieszkaniowy od 3 lat na mieszkanie własnosciowe
    > kupione na rynku pierwotnym i korzystam z odliczenia od podatku od
    > zapłaconych odsetek za dany rok podatkowy.
    > Jednak ptrzebuje dokonac przeróbki i chiałem zwiekszyc kwote kredytu bank
    > zaproponowałmi wyłącznie spłate pierwszego kredytu nastepnym powiększonym,
    > o odpowiednia kwotę prosze mi powiedziec czy w dalszym ciagu bede mógł
    > dokonywac odliczen ?? od kwoty zapłaconych odsetek ?? jesli spłacę
    > pierwszy kredyt drugim i w dalszym ciagu bede spłacał odsetki

> [...]

    raczej nie będziesz mógł kontynuować odliczeń. Twoja sytuacja jest nieco
    inna od modelowej (wzięli kredyt w jednym banku, pojawiła się tańsza oferta
    to zmienili bank), w której na % nie da rady kontynuować ulgi odsetkowej.
    Chcesz mieć pewność to zadaj to pytanie prawnikowi banku plus pytanie
    pisemne (!) do własnego urzędu skarbowego.

    Magdi