  • 1. Data: 2006-07-16 14:54:46
    Temat: odliczenie 19 proxent od zaciągnieteoi kredytu mieszkaniowego
    Od: "szuwar" <x...@g...pl>

    Witam wszystkich potrzebuje porady w takiej sprawie
    Mam zaciagniety kredyt mieszkaniowy od 3 lat na mieszkanie własnosciowe
    kupione na rynku pierwotnym i korzystam z odliczenia od podatku od
    zapłaconych odsetek za dany rok podatkowy.
    Jednak ptrzebuje dokonac przeróbki i chiałem zwiekszyc kwote kredytu bank
    zaproponowałmi wyłącznie spłate pierwszego kredytu nastepnym powiększonym, o
    odpowiednia kwotę prosze mi powiedziec czy w dalszym ciagu bede mógł
    dokonywac odliczen ?? od kwoty zapłaconych odsetek ?? jesli spłacę pierwszy
    kredyt drugim i w dalszym ciagu bede spłacał odsetki

    pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2006-07-16 19:41:51
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "szuwar" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokonywac odliczen ?? od kwoty zapłaconych odsetek ?? jesli spłacę
    > pierwszy kredyt drugim i w dalszym ciagu bede spłacał odsetki

    raczej nie będziesz mógł kontynuować odliczeń. Twoja sytuacja jest nieco
    inna od modelowej (wzięli kredyt w jednym banku, pojawiła się tańsza oferta
    to zmienili bank), w której na % nie da rady kontynuować ulgi odsetkowej.
    Chcesz mieć pewność to zadaj to pytanie prawnikowi banku plus pytanie
    pisemne (!) do własnego urzędu skarbowego.

    Magdi