  • Data: 2003-01-03 22:24:57
    Temat: Re: odliczenia od podatku
    Od: "komarek" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak, tylko kwota odliczenia nie moze byc wyzsza niz maksymalny pulap dla
    >pomocy naukowych (bodajze czterysta cos tam zlotych, czy cos kolo tego).
    >
    >Gason

    Tylko jak odliczyć procesor, kiedy nie ma takiej pozycji w załączniku do
    rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej sprzed roku? Ktoś zapomniał
    wymienić? Wszystkie inne akcesoria są - nawet kable i karty wideo. Ciekawe i
    idiotyczne zarazem, bo w przed-przedostatnim rozporządzeniu było jak trzeba.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl