eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiobowiazek rachunku bankowego na firme??? i nazwa firmy › Re: obowiazek rachunku bankowego na firme??? i nazwa firmy
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: obowiazek rachunku bankowego na firme??? i nazwa firmy
    Date: Thu, 6 Feb 2003 14:20:23 +0100

    > aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gówno prawda.

    A akurat prawda. Nie irytuj się.

    > A jak zarobisz u mnie i wystawisz mi fakturkę na 80.000 EUR to nie
    licz na
    > to, że dostaniesz pieniądze do łapy bez względu na formę.
    > Przelewem , przelewem kotuśśśś. :)))))))

    Proszę czytać ze zrozumieniem.
    Można zrobić tak, żeby konta nie mieć, bo taki wymóg
    dotyczy sytuacji szczególnych (zapłata ZUS, podatku przy KPiR
    , wysokie kwoty itp)
    Jak się nie dopuszcza do takich sytuacji, w których
    wymagane jest konto, to nie ma odgórnego nakazu posiadania.

    Oczywiście, że dla 80000 eur konto założę,
    ale póki co nie ma takiej potrzeby.